Kronprinsen af Danmark til indvielsen af H.C. Ørsted Gymnasiet
Kronprinsen af Danmark forestod den 10. marts 2022 indvielsen af H.C. Ørsted Gymnasiets nye bygning i Kongens Lyngby nord for København. I forbindelse med arrangementet indviede Kronprinsen bygningen ved at klippe en snor. Efter indvielsen, hvor der også var taler ved bestyrelsesformand Henrik Tofteng og borgmester i Lyngby-Taarbæk Kommune Sofia Osmani, fik Kronprinsen en rundvisning…